لوازم یدکی بنز را اصل بخرید

کیفیت لوازم یدکی بنز از مهمترین عوامل طولانی شدن عمر خودروی شما محسوب میشود، همچنین تهیه یدکی باکیفیت، استاندارد و بادوام و البته مقرون به صرفه نیز مطالبه مصرف کننده میباشد. 

فروشگاه لوازم یدکی بنز آلمان یدک با در نظر گرفتن عوامل فوق در صدد است ضمن ارائه‌ی خدمات مطلوب، حذف واسطه و ارائه مشاوره مناسب مسیری را ایجاد نماید تا مصرف کننده با اطمینان خاطر در اسرع وقت لوازم یدکی مورد نیاز خود را تهیه نماید.

کارخانه مرسدس بنز یکی از معروف ترین برندهای خودرو سازی جهان است. عمده شهرتی که این کمپانی یافته است به دلیل ساخت خودروهای لوکس و با کیفیت می باشد. 

قطعات و لوازم یدکی‌ بنز بی کیفیت و تقلبی می‌تواند آسیب بسیار جدی به سیستم‌های برقی و فنی مرسدس بنز شما وارد کند، تشخیص قطعات و لوازم یدکی بنز اصل و تقلبی خودرو‌های مرسدس بنز با استفاده از بارکد آن قابل تشخیص است.

البته گاهی اوقات هم به دلیل شباهت ظاهری لوازم یدکی تقلبی با اصلی، برخی از فروشنده‌ها یا بازرگانان، برچسب و بارکد اروپا را بر روی جعبه لوازم یدکی‌ بنز می‌چسبانند، از همین رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از افراد مورد اطمینان لوازم یدکی بنز را خرید کنید و لوازم یدکی‌ بنزهای سواری که به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند را خریداری نکنید.

یکی دیگر از راه‌هایی که شما می‌توانید لوازم یدکی‌ بنز اصلی را تهیه کنید؛ اقدام به واردات قطعات و لوازم است، شما می‌توانید با مشورت و همکاری با موسسات بازرگانی، اقدام به واردات قطعات و لوازم یدکی بنز مورد نظر خود کنید، شما همچنین می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خود؛ از لوازم یدکی استوک اصلی مرسدس بنز استفاده کنید.


از آنجایی که سیستم‌ های داخلی خودرو‌های مرسدس بنز بسیار حساس و دقیق هستند و در صورت نصب قطعات و لوازم یدکی بنز تقلبی در این نوع از خودروها، امکان بروز حوادث و آسیب‌های غیر قابل جبرانی را برای اتومبیل شما به دنبال خواهد داشت.

 بنز سواری در کشور ما نیز محبوبیت بسیاری یافته است و سهم چشم گیری از بازار خودرو را به خود اختصاص داده است.به گونه ای که تعداد نسبتا زیادی از این خودروها در جاده های کشور به چشم می خورند. اما نکته مهمی که در این مورد وجود دارد،دسترسی سریع و آسان دارندگان این خودروها به قطعات و لوازم یدکی بنز می باشد. با توجه به اینکه بنز از خودروهای وارداتی است یافتن لوازم یدکی بنز سواری در مواقع نیاز قدری دشوار است. همچنین زندگی پرمشغله امروز و شلوغی و ترافیک خیابان ها نیز از مواردی است که به این دشواری می افزاید. به همین دلیل نیاز به یک مرجع مناسب که در کمترین زمان و مناسب ترین شرایط  قطعات و لوازم یدکی بنز مورد نیاز ما را عرضه نماید به شدت اهمیت می یابد


لوازم یدکی مرسدس بنز را اصل بخرید

لوازم یدکی‌های بی کیفیت و تقلبی می‌تواند آسیب بسیار جدی به سیستم‌های مرسدس بنز شما وارد کند. تشخیص لوازم یدکی اصل و تقلبی خودرو‌های مرسدس بنز با استفاده از بارکد آن قابل تشخیص است زیرا تمامی لوازم یدکی‌های اصلی مرسدس بنز، در اروپا تولید می‌شوند. البته گاهی اوقات هم به دلیل شباهت ظاهری لوازم یدکی تقلبی با اصلی، برخی از فروشنده‌ها یا بازرگانان، برچسب و بارکد اروپا را بر روی جعبه لوازم یدکی‌ها می‌چسبانند، از همین رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از افراد مورد اطمینان خرید کنید و لوازم یدکی‌هایی که به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند را خریداری نکنید.


مشاوره خرید لوازم یدکی استوک بنز سواری:

در مورد خرید لوازم یدکی استوک بنز باید در نظر داشت که قطعات استوک ( دست دوم) با توجه به این موضوع که این قطعات سابقا در اتومبیل دیگری مورد استفاده قرار گرفته دقت لازم در زمان خرید الزامی است و بهتر است قبل از خرید لوازم استوک بنز حتما در مورد قطعه یدکی مورد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید و یا با تعمیرکار خود مشاوره کرده و از خرید قطعات برقی حد المقدور اجتناب کنید چرا قطعات برقی مرسدس از حساسیت بالایی بر خوردار میباشد و برخی از این قطعات برقی مستقیم با مایعات ماشین در ارتباط میاشد از قبیل پمپ بنزین اکثر مدل های بالای سال 1990 و واتر پمپ برقی بنز E250 و....

اصولا انگیزه خرید لوازم یدکی استوک زمانی توجیح دارد که قطعه مورد نظر غیر برقی بوده و یا نمونه اکبند آن به صورت اورجینال در دسترس نباشد.

معمولا فروشندگان لوازم یدکی استوک بنز سواری در بازار تهران اقدام به واردات قطعات بدنه به صورت رنگ فابریک از قبیل کاپوت و گلگیر و... میکنند

در در برخی موارد فروشنده به صورت متمرکز لوازم استوک موتوری کمیاب از قبیل میلنگ و شاتون و میل سوپاپ و دینام و کمپرسور کولر و .... را به صورت دریافت داغی قطعه  و با توجه به شماره شاسی خودرو و پارت نامبر قطعه مورد فروش قرار میدهد.

یکی دیگر از راه‌هایی که شما می‌توانید لوازم یدکی‌های اصلی را تهیه کنید؛ اقدام به واردات لوازم یدکی مرسدس بنز است. شما می‌توانید با مشورت و همکاری با موسسات بازرگانی، اقدام به ورود لوازم یدکی مورد نظر خود کنید، شما همچنین می‌توانید برای پایین آوردن هزینه‌های خود؛ به وارد کردن لوازم یدکی استوک یا به زبان ساده‌تر دست دوم اقدام کنید البته در این مورد احتمال این که قطعه خراب باشد بسیار بالا است، از همین رو بهتر است قبل از خرید و واردات لوازم یدکی مورد نظر، آن را کاملا بررسی کنید و در صورت امکان به یک متخصص نشان دهید.
در نظر بگیرید که سیستم‌های داخلی خودرو‌های مرسدس بنز بسیار حساس و دقیق هستند و در صورت قرار دادن لوازم یدکی تقلبی در این سیستم‌ها، امکان بوجود آمدن حوادث و آسیب‌های غیر قابل جبران برای اتومبیل است.


به متخصص مراجعه کنید

همان طور که گفتیم سیستم‌های داخلی خودرو‌های مرسدس بنز بسیار حساس هستند و برای هماهنگی بین اجزای این سیستم‌ها، همیشه از به روز‌ترین فناوری‌ها استفاده شده است، به همین خاطر تیم آلمان یدک به شما پیشنهاد می‌کند که برای تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی‌های مرسدس بنز خود، حتما به یک متخصص مراجعه کنید. البته طبیعی است که مراجعه به متخصص ممکن است برای شما هزینه بالایی داشته باشد، ولی در نظر بگیری که اگر تعمیر‌کار شما از فناوری‌های سیستم‌های داخلی خودرو مرسدس بنز شما آگاهی کافی نداشته باشد، می‌تواند باعث آسیب‌های غیر قابل جبران به اتومبیل شما شود. در همین راستا شما می‌توانید برای تعمیر و یا تهیه لوازم یدکی خودرو خود با تیم پشتیبانی آلمان یدک مشورت کنید.

در این مقاله برای آشنایی با قیمت‌های تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی‌های مرسدس بنز، چند نمونه از قیمت‌های حدودی را بررسی می‌کنیم؛ از جمله آیینه بغل کلاس ۲۰۱۲ C که طبق آمار‌های ما قیمت حدودی ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان دارد البته مرسدس بنز مدل‌های گران قیمت‌تری نیز دارد، مانند کلاس S که هزینه تعویض و خرید هر عدد چراغ جلو برای مدل S500 2009 قیمت حدودی ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان را دارد.

 این‌روز‌ها با توجه به افزایش قیمت قطعات یدکی خودرو، خرید قطعات اصلی و کارآمد مرسدس بنز از گذشته نیز پراهمیت‌تر شده است. ازاین‌رو بسیاری از مصرف‌کنندگان، توجه ویژه‌ای را به اصالت قطعات و لوازم یدکی بنز سواری معطوف کرده‌اند.

نبود استاندارد مشخص، کیفیت پایین قطعات یدکی تقلبی، قیمت‌های نامتناسب و البته اقدام به کپی‌برداری از برند‌های مشهور توسط شرکت‌های متفرقه باعث شده تا نیاز به راهکاری برای تشخیص قطعات اصلی از تقلبی، بیشتر از همیشه احساس شود.

ما در آلمان یدک در تلاش برای بهبود شرایط بازار لوازم یدکی بنز سواری، تصمیم به ارائه راهکار‌های کرده‌ایم که در کنار هم می‌توانند به تشخیص دقیق‌تر و مطمئن‌تر قطعات یدکی اصلی و تقلبی، کمک کنند.


نشان استاندارد

بسیاری از قطعات مصرفی و وارداتی خودرو، دارای نشان استاندارد ملی هستند که می‌توان اصالت آن را به‌راحتی و از طریق سامانه استاندارد، موردبررسی قرار داد. بااین‌حال قطعات مصرفی و تزیینی زیادی نیز در بازار وجود دارند که هنوز به دایره استاندارد قطعات خودرو وارد نشده‌اند.

به‌طورکلی وجود نشان استاندارد، کیفیت و درجه ثبت شده و البته ذکر استاندارد‌های خارجی به‌تن‌هایی نمی‌تواند تضمین‌کننده کیفیت قطعات خودرو باشد. بسیاری از شرکت‌های متقلب در سال‌های اخیر اقدام به ثبت نشان استاندارد بر روی محصولات خود کرده‌اند. همین موضوع باعث شده تا اصالت این نشان تنها با استعلام دقیق از سامانه استاندارد، اثربخش باشد.

عدم کنترل کافی بر عرضه محصولات در بازار خودرو ایران باعث شده تا محصولاتی که ارتباطی مستقیم به سلامت مصرف‌کنندگان دارند نیز بدون نشان استاندارد یا با نشان‌های تقلبی، به بازار معرفی شوند. موضوعی که بدون شک در بسیاری از تصادفات و حوادث ناشی از کیفیت پایین قطعات، تأثیرگذار است.


هولوگرام رسمی شرکت

با توجه به مشکلات مطرح شده در زمینه نشان استاندارد، شرکت‌های تولیدکننده تصمیم بر ثبت هولوگرام‌هایی خاص بر روی قطعات کرده‌اند. این هولوگرام‌ها که در واقع نشان استاندارد اختصاصی شرکت‌های تولیدکننده هستند، تضمینی بر اصالت قطعه خریداری‌شده به‌حساب می‌آیند.

هرچند شرکت‌های متقلب نیز سعی کرده‌اند که با کپی‌برداری از هولوگرام شرکت‌های مشهور، محصولات خود را به فروش برسانند، اما کیفیت پایین هولوگرام‌های چاپ‌شده تقلبی، بی‌توجهی در نصب و البته تفاوت در طراحی هولوگرام‌ها را می‌توان با کمی دقت و توجه به محصول مدنظر متوجه شد.


رنگ بسته‌بندی

دقت به کیفیت رنگ بسته‌بندی محصولات، یکی از راه‌کار‌های ساده و قابل‌مشاهده در هنگام خرید قطعات خودرو است. شرکت‌های معتبر تولیدکننده قطعات خودرو، توجه ویژه‌ای به کیفیت بسته‌بندی قطعات دارند.

درصورتی‌که بسته‌بندی محصول، رنگ‌رفته است، از شکل نامتعارفی در آن استفاده شده یا نشانه‌هایی از بازشدن در آن مشاهده می‌شود، می‌توان انتظار داشت که در تولید محصول نیز توجه کامل و کافی صورت نگرفته است.


کیفیت ظاهری قطعه

Related image

به‌طورکلی شرکت‌های معتبر تولیدکننده قطعات، توجه ویژه‌ای به شکل و ظاهر قطعات تولیدی خود دارند. با کمی توجه به نوع جوشکاری و پرچ‌کاری محصولات می‌توان تا حدود زیادی، کیفیت محصول را موردبررسی قرار داد.

از سوی دیگر آلیاژ به‌کاربرده شده در محصول را می‌توان با قطعه اصلی نصب شده در خودرو مقایسه کرد. یک مقایسه چشمی ساده بین قطعات اصلی و قدیمی خودرو با محصول جدید، می‌تواند کیفیت قطعه خریداری‌شده را نمایان کند.

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده قطعه، برای ثبت نشان خود به هولوگرام بسنده نمی‌کنند و معمولاً می‌توان نام و حتی سریال قطعه تولیدشده را بر روی خود قطعه مشاهده کرد.


بررسی بارکد:به‌طورکلی، تمامی محصولات خریداری‌شده از هر صنفی را می‌توان با استفاده از بارکد محصول موردبررسی قرار داد. شرکت‌های معتبر تولیدکننده قطعات خودرو، چه ایرانی باشند و چه خارجی، بارکد محصول را بر روی بسته‌بندی ثبت می‌کنند.

با استفاده از برنامه‌های بارکدخوان می‌توان بارکد محصول را در اینترنت و گوگل موردبررسی قرار داد. درصورتی‌که محصول ارائه‌شده توسط فروشنده، محصول اصلی باشد، گوگل باید اطلاعات مربوط به قطعه، شرکت تولیدکننده و سال ساخت را به‌درستی نمایش دهد.

تصویری از برنامه راهنمای قطعه شناسی مرسدس بنز

هزینه‌ بر بودن ثبت بارکد اختصاصی باعث شده تا شرکت‌های تولید کننده کالاهای درجه دو و غیر اصلی، اقدام به چاپ بارکد‌های کپی‌ شده کنند.

همین موضوع باعث می‌شود تا نام برند و سال ساخت محصول در زمان بررسی بارکد، با نام حک‌ شده بر روی بسته‌بندی متفاوت باشد.


بهتر است از فروشگاه معتبر لوازم یدکی بنز را تهیه کنید:

بسیاری از خریداران قطعات خودرو برای خرید لوازم یدکی به نزدیک‌ ترین فروشگاه به تعمیرگاه خود و یا بازار مراجعه می‌کنند. 

عدم شناخت کافی از فروشنده یدکی بنز سواری می‌تواند راه را برای تقلب و کلاه‌برداری، هموار کند. 

با کمی پرس‌ و جو می‌توان بهترین و منصف‌ترین فروشنده قطعات را در منطقه موردنظر پیدا کرد.