منهارت عادت خاصی دارد و آنهم انتشار رندرها و برخی مشخصات محصولات آتی خود قبل از رونمایی رسمی است. این بار نیز پورشه ۹۱۱ توربو S در گاراژ این تیونر خوشنام حضور یافته است و ما نیز میخواهیم نگاهی اولیه به این خودرو داشته باشیم. این پورشه که حالا منهارت TR 750 نام گرفته است از قدرت بیشتر و شاسی ارتقا یافته سود میبرد.
از نظر بصری باید گفت پورشه ۹۱۱ توربو S در حالت استاندارد هم بسیار گیراست و به همین خاطر منهارت تنها به استفاده از پوشش خاص روی بدنه اکتفا کرده است. نوشتهها و برچسبهای خاص منهارت با عناصر طلاییرنگ تضادی جذاب با بدنه مشکیرنگ ایجاد کردهاند. پورشه ۹۱۱ توربو S منهارت به لطف استفاده از فنرهای جدید شرکت H&R حدود ۳۰ میلیمتر به سطح زمین نزدیکتر شده است. همچنین به خاطر استفاده از سیستم اگزوز شرکت Kline با خروجیهای جدید صدای پرطنینتری ارائه خواهد شد.
نکته مهمتر اینکه پکیج تیونینگ منهارت منجر به افزایش قدرت پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی پورشه میشود. این نیروگاه آهنین هماکنون قدرت ۷۴۰ اسب بخاری تولید میکند و آن را از طریق گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ ها میفرستد. به این ترتیب خودروی موردبحث ۹۹ اسب بخار قویتر از نسخه استوک بوده و این کار فقط به لطف برنامهریزی دوباره ECU پیشرانه انجام شده است. به این ترتیب هیچ تغییر سختافزاری در محصول پورشه رخ نداده و بنابراین همین ریزهکاری پتانسیلهای بالای پیشرانه ۹۱۱ را نشان میدهد. در نظر داشته باشید که منهارت با تیون نسل قبلی توربو S کد ۹۹۱.۲ قدرت ۸۳۸ اسب بخاری را ارائه میکرد.
پورشه ۹۱۱ توربو S استاندارد
اگرچه منهارت اشارهای به مشخصات عملکردی خودروی خود نداشته اما حدس میزنیم افزایش قدرت پیشرانه تأثیر مثبتی روی شتاب خواهد داشت. به گزارش پدال و به نقل از carscoops، نسخه استاندارد این خودروی دوست داشتنی در عرض ۲.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی دارد بنابراین پروژه منهارت میتواند سریعتر عمل کند. قیمت منهارت TR 750 هنوز اعلام نشده اما این پورشه حتی در حالت استاندارد نیز قیمت بالایی دارد بنابراین اکثر مشتریان قادر خواهند بود این کیت تیونینگ را خریداری کنند.
منبع:پدال
دیدگاه خود را بنویسید