با معرفی نسخه تقویت شده از M4 کانورتیبل توسط AC اشنیتزر، تنوع محصولات این تیونر آلمانی از خانواده M بامو افزایش یافته است. این خودروی اسپرت با سقف پارچهای تاشو، اکنون با برخی تغییرات ظاهری و فنی راهی بازار شده است.
برخی قطعات الحاقی به بدنه همچون دریچههای فیبرکربنی روی کاپوت، علاوه بر کارکرد آیرودینامیکی، به جذابیت بصری کوپه آلمانی نیز یاری رسانده است. رینگهای 20 اینچی AC3 به رنگ خاکستری آنتراسیت، عامل دیگری در زیبایی نمای جانبی است. البته میتوان رینگهای AC1 با طرح پنج پره را هم برای این خودرو سفارش داد.
اضافه شدن رکابهای جانبی از جنس فیبرکربن با نوار محافظ (سفارشی)، زیرسپری عقب، دیفیوزر و چهار خروجی عقب، سایر تغییرات اعمال شده روی این خودرو توسط تیونر آلمانی است. به دلیل ساختار متفاوت M4 روباز با نسخه کوپه، AC اشنیتزر از نصب باله عقب برای این مدل صرفنظر کرده است.
در فضای داخلی این خودرو نیز شاهد تزئینات آلومینیومی شامل روکش پدالها، دندههای پشت فرمان، روکش کنترلر i-Drive و محل قرارگیری سوئیچ هستیم.
کمکفنرهای جدید، ارتفاع M4 را به میزان 25 تا 30 و 20 تا 25 میلیمتر برای جلو و عقب بدنه، کاهش داده است. مشتریان میتوانند سیستم تعلیق RS با قابلیت تطبیق خودکار را نیز سفارش دهند.
بامو M4 کانورتیبل در حالت استاندارد، 503 اسببخار قدرت و 650 نیوتنمتر گشتاور را از پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توئین توربو به دست میآورد، اما به لطف تغییرات نرمافزاری و نصب سیستم اگزوز جدید، این ارقام اکنون به 602 اسببخار قدرت و 750 نیوتنمتر گشتاور افزایش یافته است.
افرادی که طالب نصب مجموعه پیشنهادی AC اشنیتزر روی خودرویشان هستند، باید برای آگاهی از قیمت با این شرکت تماس بگیرند.
مترجم : عماد رحمتیراد (برگرفته شده از وبسایت باما)
منبع : carscoops.com
دیدگاه خود را بنویسید