با توجه به رندرهای یاد شده میتوانیم ببینیم که پروژه جدید بیامو X7 منصوری بر پایه نسخه قبل از فیس لیفت بنا شده و از پکیج M سود میبرد. البته جلوپنجره کلیوی شکل این شاسیبلند دستکاری شده و کوچکتر از نسخه استوک است. به این موارد باید ورودیهای هوای کوچک زیر جلوپنجره و سپر جلوی تغییر یافته با تریم های جدید را اضافه کنیم. همین طرح بدنه پهنپیکر بیامو X7 منصوری به پروفایل جانبی نیز سرایت کرده و میتوانیم قوس چرخ های جدید و رینگهای ۲۴ اینچی بزرگ را ببینیم. منصوری میگوید ۱۱ نوع طرح مختلف با ابعاد و اشکال گوناگون را برای رینگهای یاد شده ارائه میکند. X7 حاضر در تصاویر از رینگهای چند پره سود میبرد.
در بخش عقب این شاسیبلند آلمانی نیز سپری جدید و دیفیوزر همرنگ بدنه را میبینیم که با چهار خروجی اگزوز و تریم مشکی جدید احاطه شده است. با توجه به طراحی چراغهای عقب میتوان گفت نمای عقب خودرو نیز از نسخه پیش از فیس لیفت X7 گرفته شده است. متأسفانه منصوری نگفته که این کیت تیونینگ جدید را میتوان برای هر دو نسخه قبل و بعد از فیس لیفت سفارش داد یا خیر. شاید این تیونر مشهور کیت تبدیل مدل بعد از فیس لیفت به مدل قبل از آن را ارائه کند تا پاسخی به انتقادات از طراحی جدید چراغهای جلوی X7 باشد! علاوه بر منصوری میگوید آپشن های کابین را نیز بر اساس سلیقه مالک انتخاب میکند. جدای از این موارد اشارهای به تغییرات فنی شاسی بلند بزرگ ژرمن ها نشده است.
منبع:پدال
دیدگاه خود را بنویسید