پیکربندی جدید پورشه ۹۱۱ GT2RS کلاب اسپرت EVO که با اولویت حضور در مسابقات GT2 و کلاب اسپرت طراحی شده تمرکز اصلی خود را روی راندمان آیرودینامیکی و پرفورمنس پایدار در مسیرهای طولانی گذاشته است. خودروی موردبحث بر پایه نسل ۹۹۱ از پورشه ۹۱۱ GT2RS شکل میگیرد و پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو را در خود جای میدهد.
البته وجود کیت EVO به معنی بهینهسازی راندمان آیرودینامیکی، استفاده از رینگهای ۱۸ اینچی جدید، جذبکنندههای شوک بازنگری شده و ویژگیهای ایمنی بهبود یافته خواهد بود. مدیر فروش پورشه موتور اسپرت میگوید کمپانی یاد شده با معرفی این خودرو میخواسته دلیل موجهی برای ادامه حضور تیمها در مسابقات GT2 بدهد. پیکربندی جدید ۹۱۱ GT2RS کلاب اسپرت اوو باعث بازنگری وسیع در راندمان آیرودینامیکی میشود به گونهای که اسپلیتر جلو و بال عقب بهبود یافته تا توازن خودرو بیشتر شود. بخش جلویی خودرو به آپرون جدید مجهز شده و ورودیهای هوا نیز برای بهبود خنک کردن ترمزها و رادیاتور تغییر یافتهاند. همچنین لبه جلویی زیر سپر نیز طراحی متفاوتی دارد. تنظیمات جدید جذبکنندههای شوک نیز استهلاک لاستیکها در زمان مسابقات را کاهش میدهد که تمامی این موارد به معنی ثبت زمانهای سریعتر در پیست خواهد بود.
کیت جدید EVO همچنین شامل گلگیرهای جلو و عقب پهنتر است تا جا برای نصب رینگهای پهنتر مهیا شود. رکابهای جانبی جدید نیز باعث ایجاد طراحی بصری شناور بین چرخ ها خواهند شد. علاوه بر این ورودیهای هوای بزرگ در آپرون عقب باعث تهویه بهتر هوا و هدایت آن به سمت پیشرانه و ترمزها میشوند و فشار گرمایی روی این قطعات به ویژه در پیستهایی با هوای گرم کاهش مییابد. جدیدترین پیکربندی پورشه برای ۹۱۱ GT2RS کلاب اسپرت EVO اواخر هفته جاری در سری مسابقات GT2 در مونزا ایتالیا معرفی خواهد شد. در ادامه شش رویداد نیز برگزار میشود که هریک شامل ۲ مسابقه با زمان بیش از ۵۰ دقیقه خواهد بود. چراغهای باران جدید نیز با قوانین فیا همخوانی دارند و پکیج SRO هم شامل سیستم سوخترسانی جدید به همراه پوشش تقویت شده برای مقاومت در برابر برخوردهای جانبی است.
منبع:پدال
دیدگاه خود را بنویسید