G پاور به تیونینگ‌های چشمگیر محصولات ب‌ام‌و شهرت دارد خصوصاً وقتی صحبت از مدل‌های پرچم‌دار هوریکین باشد. جدیدترین ساختهٔ این شرکت مدل G5 CS هوریکین RR است که قدرت بسیار زیاد و تغییرات ظاهری فراوانی را برای ب‌ام‌و M5 CS به همراه داشته است. این مدلی ویژه است که تنها ۱۰۰۰ دستگاه از آن ساخته خواهد شد. این سوپرسدان در اصل همتای جدیدتر G5M هوریکین RR محسوب می‌شود اما بجای اینکه بر اساس M5 معمولی ساخته شود، بر پایهٔ مدل سبک‌تر و قوی‌تر M5 CS شکل گرفته است.

به لطف کیت بدنه و رینگ‌های منحصربه‌فرد، هیچکس این ماشین را با یک M5 استاندارد اشتباه نخواهد گرفت. کاپوت جدید با دریچه‌های هوای یکپارچه، بال عقب داینامیک، سر اگزوزهای چهارتایی فیبر کربنی و اسپلیتر و دیفیوزر فیبر کربنی ازجمله ویژگی‌های ظاهری هوریکین RR هستند درحالی‌که رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی طلایی‌رنگ پنج پرهٔ دوبل نیز با رنگ بیرونی سبز فروزن متالیک بدنه تضاد جذابی دارند. در این خودرو همچنین رنگ طلایی-برنزی قاب جلوپنجره همچنان حفظ شده است که CS را از M5 و M5 کامپتیشین متمایز می‌کند.

تغییرات مهم‌تر اما زیر کاپوت خودرو رخ داده است یعنی جایی که پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو ارتقاءهای زیادی را تجربه کرده است. این ارتقاءها شامل کالیبراسیون جدید ECU، پیستون‌ها و شاتون‌های فورج‌کاری شده، فیلتر هوای مسابقه‌ای، توربوشارژرهای ارتقاءیافته با کمپرسور و توربین بزرگ‌تر و سیستم اگزوز جدید می‌شود. درنتیجهٔ این تغییرات، خروجی موتور به اعداد فوق‌العادهٔ ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور رسیده است. این اعداد افزایش قابل‌توجهی را نسبت به ۶۳۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور M5 CS استاندارد نشان می‌دهند. G پاور همچنین حداکثر سرعت هوریکین RR را هم به ۳۳۳ کیلومتر بر ساعت افزایش داده است.

این تغییرات اما هرگز ارزان به دست نمی‌آیند و طبق اعلام وب‌سایت رسمی G پاور، هزینهٔ چشمگیر ۱۱۹ هزار یورویی را برای خریداران به دنبال خواهد داشت. این یعنی قیمت M5 CS با تیونینگ G پاور تقریباً دو برابر خواهد شد. البته این تیونر پکیج‌های تیونینگ ضعیف‌تر و ارزان‌تری را هم برای M5 CS ارائه می‌کند.

منبع:پدال