شرکت آلمانی DMC از پروژه تیونینگ ولوسیتا خود برای پورشه ۹۱۱GT3 نسل ۹۹۲ رونمایی کرد. این شرکت که به خاطر کار روی محصولات مازراتی، رولزرویس و حتی لامبورگینی شناخته شده به دنبال ارائه استایل ظاهری مدل RS روی ۹۱۱GT3 بدون مشکلات و دردسرهای مربوط به این مدل‌ها بوده است. این کیت تیونینگ که با نام ولوسیتا شناخته می‌شود شامل پکیج آئرودینامیکی کاملی است که موجب گیراتر شدن ظاهر پورشه ۹۱۱GT3 خواهد شد. البته باید بگوییم این خودرو قرار است به زودی فیس لیفت شود. تمامی قطعات این کیت بدنه از فیبر کربن ساخته شده‌اند و می‌توان آن‌ها را با طرح مات یا براق سفارش داد.

پورشه 911GT3 ولوسیتا

به گزارش پدال و به نقل از موتور وان، اگرچه مشتریان با آزادی عمل کامل می‌توانند قطعات مدنظر خود را انتخاب کنند اما بهبودهای پیش‌فرض این خودرو را می‌توان روی گلگیرهای جلو با قوس‌های متفاوت و رکاب‌های جانبی پیدا کرد. سپر جلو، دیفیوزر عقب و کاپوت دست نخورده‌اند اما جای خود را به نمونه‌های فیبر کربن سبک‌وزن داده‌اند. خود پورشه این پانل‌های بدنه فیبر کربنی را به عنوان آپشن عرضه نمی‌کند.

پورشه 911GT3 ولوسیتاپورشه 911GT3 ولوسیتاپورشه 911GT3 ولوسیتاپورشه 911GT3 ولوسیتاپورشه 911GT3 ولوسیتا

البته موضوعی که بیش از همه جلب‌توجه می‌کند بال عقب ۱۷۵۰ میلی‌متری است که طبق گفته DMC با استانداردهای فیا هماهنگی داشته و تأییدیه TUV را نیز کسب کرده است. علاوه بر این، DMC سیستم اگزوز پورشه ۹۱۱GT3 ولوسیتا را نیز بهبود بخشیده و از نمونه اسپرت تیتانیومی تولید شده توسط شرکت زیساد آلمان استفاده می‌کند. این سیستم اگزوز را می‌توان با استفاده از یک دکمه کنترل کرد. این تیونر می‌گوید برای تولید و نصب قطعات موردبحث اقدام به اسکن سه‌بعدی کامل خودرو کرده و میزان دقت آن به ۰.۲ میلی‌متر می‌رسد. DMC فعلاً قیمت کیت تیونینگ ولوسیتا خود را اعلام نکرده اما با توجه به استفاده گسترده از فیبر کربن می‌توان انتظار قیمت بالایی را داشت. نظر شما درباره کارهای این تیونر آلمانی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پورشه 911GT3 ولوسیتاپورشه 911GT3 ولوسیتاپورشه 911GT3 ولوسیتا

منبع:پدال